Beoordelingen van Mr. Sushi Roden

Recente recensies

4.0
Lia
25 maart 2025

Lekkere pokebowl, zelf samengesteld en lekkere shasimi. Bezorging keurig op tijd en netjes verpakt.

walther van der Zee
25 maart 2025

We hebben weer heerlijk gegeten samen met onze overburen. Top. Tot de volgende keer.

Carla
25 maart 2025

Eenvoudig besteld en snel bezorgd volgens afspraak ✅

jannes Nijboer
24 maart 2025
René
23 maart 2025

Prima kwaliteit, op tijd bezorgt, wel herhalings gevaar 👍

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Ilse
23 maart 2025

Het was lekker en snel bezorgd alleen ik had ook 2 Tuna Salad Rolls besteld en aangevinkt (spicy it up) alleen ze waren niet pittig

Madelon
17 maart 2025
Leo
17 maart 2025

T was weer heerlijk

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Eline
16 maart 2025

Heerlijk gegeten, en de bezorging was snel

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Duursma
15 maart 2025
Pedro
11 maart 2025
Dijkstra
10 maart 2025

Altijd lekker

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Lisa
9 maart 2025

Normaal zijn wij altijd tevreden en komt alles netjes uit de tas. Vandaag was dit helaas anders. Kwam niet netjes uit de tas, over de kop gegaan tijdens het bezorgen? Wasabi saus was ook gaan lekken. Daarnaast helaas ebi rolls geleverd bij de bestelling ipv sake rolls.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

K
9 maart 2025

Wederom weer lekkere sushi gehad

Dezelfde
8 maart 2025

Fantastisch goede sushi, lekker dikke sashimi! Alles vers, rijst heeft de perfecte smaak. Altijd blij en het is altijd snel bezorgd . Perfect

Huib
7 maart 2025

Was weer lekker!

Jaap
6 maart 2025

Snelle levering, verse gerechten en zelfs een rol gratis vanwege een actie. Aanrader !

Remi
3 maart 2025

Vaker besteld bij Mr Sushi. Eerder waar het mis ging met bezorgen gaat het de laatste tijd stukken beter. Laatste paar bestellingen waren mooi op tijd geleverd en mocht het niet op tijd komen belden ze van te voren dat het iets later wordt en kreeg daar zelf nog iets extra’s bij. Goede service! Dat is nu klantvriendelijkheid!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

IJmtje
1 maart 2025
Wekelijks
1 maart 2025

Sneller bezorgd en de sashimi beter dan verwacht, wat was het genieten!

K
28 februari 2025

Netjes op tijd, goede sushi

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Kafour
27 februari 2025

Heerlijk! Wij en de kinderen (3) hebben genoten.. heerlijk

Nicolai
24 februari 2025

Kwaliteit sushi was super, bezorging was alleen 1,5 uur te laat. Kregen er wel gratis loempia's bij omdat ze te laat waren.

IJmtje
23 februari 2025
Hanna
23 februari 2025
Dhr. Meerveld
23 februari 2025

Wederom heerlijk gegeten. Niet goedkoop maar dan krijg je ook wel een super vers culinair hoogstandje! Aanrader!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

George
23 februari 2025

Na vele goede ervaringen moeten we helaas concluderen dat het steeds slechter wordt. Nu al een paar keer slechte ervaringen; missende gerechten, koud eten en vertraging in de bezorging van meer dan een uur. En als je er wat van zegt krijg je een arrogante reactie. Voor ons is het wel klaar nu, jammer.

Rick
23 februari 2025

Om 18.10 besteld , bezorging zou om 19.45 zijn (wat al belachelijk lang duurt ) en vervolgens om 19.45 gebeld dat ze 20 min later zijn om het dan ook nog te presteren om pas om 20.50 uur te bezorgen , voor mij geen mister sushi weer ! , overigens was de kwaliteit niet wat we gewend zijn.... jammer

Mark
23 februari 2025

Sushi was echt lekker. Vanwege drukte was de levering 45 min. later. Daar werd over gebeld. Toen miste ik iets bij de bestelling. Hierover 4x geprobeerd te bellen, compleet onbereikbaar.

Karina
18 februari 2025

Prima op tijd geleverd, goede communicatie. De crunchy sushi had een overheersende frituursmaak. Daardoor vielen de andere smaken weg. Verder goed gegeten.

Marieke
16 februari 2025

Vlot bezorgd en alles netjes verpakt. Heerlijk gegeten!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Gea de vries
16 februari 2025

Wij hebben heerlijk gegeten was top

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Anita
15 februari 2025

Bestelling kwam anderhalf uur te laat. Het heeft wel heerlijk gesmaakt.

IJmtje
11 februari 2025
Marieke
11 februari 2025
Ingeborg Speelman
10 februari 2025
Gesina lindeboom
10 februari 2025
Bruinsma
9 februari 2025

Het duurde echt bizar lang voordat onze bestelling kwam. Nooit eerder moesten wij zo lang op een bestelling van eten wachten. Dit was onze eerste keer Mr. Sushi, maar ook de laatste keer. Om deze reden. Wij bestellen de volgende keer gewoon weer bij Merry Gold.

LT
8 februari 2025

Heerlijk gegeten, een vriendelijke bezorger en binnen 30 minuten bezorgd! 👌🏼

Bina
7 februari 2025

Supersnel klaar, binnen kwartier (eerder dan aangegeven) en supervers… Californië roll was weer om te smullen zo lekker!

Danthe
7 februari 2025

Weer prima bezorging en héérlijk gegeten 😋

L
7 februari 2025
IK
6 februari 2025

Was lekker! Online besteld stond keurig op tijd klaar en er was rekening gehouden met de opmerkingen :)

Joop van Reeken
2 februari 2025

Super lekkere sushi

FamilyWal
1 februari 2025

Supervers Supersnel af te halen Superaardig

Henri
27 januari 2025
Yana Shevchuk
27 januari 2025

Goedemiddag, dit is niet de eerste keer dat wij sushi bij jullie bestellen. Maar deze keer waren we negatief verrast. 2 uur wachten op een bestelling, er zijn geen stokjes, de sushi smaakt hetzelfde en de rijst valt uit elkaar. Wat jammer maar dit was onze laatste ervaring met jullie bezorging.

Eva Sparreboom
26 januari 2025

Verkeerde bestelling gekregen en te laat. Netjes dat er gebeld werd dat het later zou komen, maar daarna verkeerde bestelling gekregen, er miste wat en verkeerde box. Contact gehad maar kon alleen verschil terugkrijgen van de box. Visite / kinderen vonden deze box minder lekker waardoor we nog pizza’s uit de vriezer hebben gemaakt. Heel erg jammer als je voor 120 euro besteld. Contact met medewerker was niet fijn. We bestellen regelmatig maar dit deed geen goed.

Reactie van Mr. Sushi

Hi Eva, bedankt voor uw beoordeling. Heel vervelend om te horen dat u niet tevreden was over de aangeboden service. Onze excuses voor dit ongemak. U mag ons ook altijd gerust nog even mailen, dan bespreken we het graag verder.

Maurits Spoormans
26 januari 2025

Normaal ben ik tevreden over jullie maar gisteren was een slechte dag. De bezorging was een uur later dan ik aangevraagd had en de warme gerechten waren inmiddels hooguit nog lauw te noemen. Dat vonden we erg jammer en we hopen op verbetering de volgende keer.

Reactie van Mr. Sushi

Hi Maurits, allereerst onze welgemeende excuses voor dit ongemak. Daarnaast jammer om via deze weg te horen dat u niet tevreden was over uw bestelling. U mag ons altijd even bellen bij ontevredenheid, we bespreken dit graag en komen dan hopelijk tot een passende oplossing.

Silva
26 januari 2025

Helaas was de sushi 45 minuten te laat. Terwijl we het smiddags al besteld hadden voor de avond, zodat het optijd zou zijn. Verder was de sushi wel lekker

Reactie van Mr. Sushi

Hi Silva, onze excuses voor de lange bezorgtijd. Mail ons nog eventjes, dan compenseren we u graag voor een volgende bestelling.

Bas en aal
25 januari 2025

Eten was goed bezorging was een uur te laat net als anders

Reactie van Mr. Sushi

Hi Bas, onze excuses voor de lange bezorgtijd. Mail ons nog eventjes, dan compenseren we u graag voor een volgende bestelling.

Wekelijks
25 januari 2025

Geweldig! Sneller bezorgd dan eerst gemeld en de sushi is van volle smaak, de zalm verser dan vers en de sashimi was echt van de beste kwaliteit!

IJmtje
22 januari 2025
Norbert
19 januari 2025

Normaal gesproken 100% tevreden. Vanavond leken de sushi met Nori niet vers gemaakt of te lang in het voren gemaakt. Het blad was erg taai op de Maki en de handrolls. De loempia's en de crispy roll waren helaas niet eens lauw meer te noemen. Bezorgster was erg vriendelijk en 5 minuten voor het aangegeven bezorg tijdstip. Shashimi was lekker dik!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Reactie van Mr. Sushi

Hi Norbert, vervelend dat u niet over alles van de bestelling tevreden was. Neem in zo'n geval gerust altijd even telefonisch contact met ons op, dan proberen we dit snel met u op te lossen.

Anoniem
18 januari 2025

Het warme eten was koud.en het duurde echt heel lang de bezorging.

Reactie van Mr. Sushi

Hi, jammer om via deze weg te horen dat u niet tevreden was over uw bestelling. U mag ons altijd even bellen bij ontevredenheid, we bespreken dit graag en komen dan hopelijk tot een passende oplossing.

Ineke
16 januari 2025
Duursma
14 januari 2025
Reactie van Mr. Sushi

Beste klant, Hartelijk dank!

Björn
12 januari 2025

Ik had ruim van te voren besteld om af te halen. Uiteindelijk 35 minuten moeten wachten, hierbij kon er zelf geen sorry af. Misschien is het goed dat er een update wordt gegeven dat je eten vertraging heeft. Eten zelf was als vanouds prima.

Reactie van Mr. Sushi

Hi Björn, via deze weg alsnog een oprecht excuses voor de lange en onverwachte wachttijd. We zullen de volgende keer weer extra ons best doen om netjes op tijd te zijn.

Sem
11 januari 2025

Ongeveer 2 uur mogen wachten op het eten. De spicy pokebowls waren doordrenkt in saus die zo spicy was dat er geen andere smaak meer te bekennen was. Het bakje wakame was een lachtertje qua grote.

Reactie van Mr. Sushi

Hi Sem, onze welgemeende excuses voor de lange bezorgtijd. Mocht u hier nog niet voor gecompenseerd zijn, neem dan graag even per mail contact met ons op! Wel jammer om via deze weg te horen dat u niet tevreden was over uw bestelling. U mag ons altijd even bellen bij ontevredenheid, we bespreken dit graag en komen dan hopelijk tot een passende oplossing.

Wekelijkse besteller
11 januari 2025

Zoals altijd snel bezorgd en is alles heerlijk van smaak en perfect vers! Maar de sashimi, waar je 10 euro voor 6 stukjes zalm betaald, was echt te weinig. Plakken niet groot genoeg, niet dik genoeg. Voor de echte sushi liefhebber is de sashimi het ultieme, bezuinig daar dan niet op…

Reactie van Mr. Sushi

Hartelijk dank voor uw feedback!🍣🫰

Brenda Jonker
10 januari 2025

Er heeft bijna 2 uur gezeten tussen de bestelling en de levering. En dan waren de mini loempia's ook nog eens koud geleverd

Reactie van Mr. Sushi

Hi Brenda, onze oprechte excuses voor de lange bezorgtijd. Mail ons nog eventjes, dan compenseren we u graag voor een volgende bestelling.

Ivonne
5 januari 2025

Was echt veel te laat. Normaal altijd op tijd of zelfs eerder. Ik moest er nu zelfs achteraan bellen

Reactie van Mr. Sushi

Hi Ivonne, onze excuses voor de lange bezorgtijd. Mail ons nog eventjes, dan compenseren we u graag voor een volgende bestelling

Kita
2 januari 2025

De Sushi was weer heerlijk alleen 1 uur en kwartier erop gewacht.

Reactie van Mr. Sushi

Hi Kita, onze excuses voor de lange bezorgtijd. Mail ons nog eventjes, dan compenseren we u graag voor een volgende bestelling

Jayden
1 januari 2025

De pokebowl was zo matig gevuld dan wat ik normaal krijg bij een ander restaurant van jullie en de bezorging duurde super lang van roden naar leek is 11 minuten de bezorger deed er 30 minuten over terwijl ik al 1 uur gewacht heb.

Reactie van Mr. Sushi

Hi Jayden, jammer om via deze weg te horen dat u niet tevreden was over uw bestelling. U mag ons altijd even bellen bij ontevredenheid, we bespreken dit graag en komen dan hopelijk tot een passende oplossing.

Rob
1 januari 2025

Heerlijke sushi en bijgerechten. Vooral de garnalen kroketjes en de crispy chicken rolls vielen extra in de smaak. Alles keurig verpakt en het stond klaar op het afgesproken tijdstip.

Reactie van Mr. Sushi

Beste klant, Hartelijk dank!

Van der til
31 december 2025

Heerlijk gegeten met oud en nieuw Van alles wat heerlijk en mooi opgemaakt

Reactie van Mr. Sushi

Beste klant, Hartelijk dank!

Wim
31 december 2025

was veel te laat bezorgd

Reactie van Mr. Sushi

Hi Wim, onze excuses voor de lange bezorgtijd. Mail ons nog eventjes, dan compenseren we u graag voor een volgende bestelling

Teun
30 december 2025

45 min te laat en koud. Wel gratis loempias.....

W tillema
25 december 2024

Het was weer heerlijk. Bestelling was op tijd en goed van kwaliteit.

Reactie van Mr. Sushi

Beste klant, Hartelijk dank!

Mag Vaartjes
23 december 2024
Reactie van Mr. Sushi

Beste klant, Hartelijk dank!

Dennis Van Der Put
21 december 2024

Heerlijke sushi

Reactie van Mr. Sushi

Beste klant, Hartelijk dank!

Duursma
21 december 2024
Reactie van Mr. Sushi

Beste klant, Hartelijk dank!

Yvette Duursma
20 december 2024

De freeroll zat er niet bij. Terwijl we dit wel hadden aangegeven bij de opmerkingen. Vind ook dat dit automatisch zou moeten gaan bij een bestelling boven de 30 euro.

Reactie van Mr. Sushi

Bedankt voor uw feedback!!

Naomi Kerkstra
14 december 2024

Eten kwam anderhalf uur later binnen. Eten was koud en de mini loempia’s waren niet goed doorbakken.

Iv
7 december 2024

Weer heerlijk en lekker vers

Reactie van Mr. Sushi

Beste klant, Hartelijk dank!

Neill
2 december 2024

Bij de bestelling zsm bezorging ingevuld. Na anderhalf uur nog niets ontvangen en werd ik gebeld dat het nog een half uur langer zou duren. Dit schijnt structureel te gebeuren bij hen. Hier bestel ik nooit weer.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

jan
1 december 2024

was heerlijks en vers

Reactie van Mr. Sushi

Beste klant, Hartelijk dank!

Anoniem roderwolde
30 november 2024

Snelle bezorging ondanks zaterdag en weer heerlijk

Reactie van Mr. Sushi

Beste klant, Hartelijk dank!

B
30 november 2024
Iryna
30 november 2024
Reactie van Mr. Sushi

Hartelijk dank! 🍣

G J NIESSINK
27 november 2024

Online besteld omdat op maandag veel restaurants gesloten zijn en wij toch iets te vieren hadden. Eén mooie pokebowl en meerdere sushi producten die keurig op de gevraagde tijd werden geleverd inclusief wasabi en ketjap. De freeroll was gratis t.g.v. de bestelling boven de 20€. Het geheel was heerlijk en we hebben van de rest ook nog de volgende dag genoten

Paul Van Rossum
26 november 2024

Heerlijke sushi, vond het alleen wat weinig, gelukkig deed de kwaliteit een hoop goed! Heerlijk!

Thomas
24 november 2024

Om 18:30 besteld, om 21:30 geleverd. Meerdere malen gebeld, werd niet altijd opgenomen. 3 maal gezegd dat het in 20 minuten wordt geleverd, dit gebeurde niet. Ze gaven aan 20% korting te geven + een extra roll erbij te doen, toen we de bestelling openden zat dit er niet bij (??) Bezorgster gaf aan dat ze er mini loempia’s bij hadden gedaan ter compensatie. Al met al een zeer slechte ervaring, 3 uur wachten op een kleine bestelling.

Reactie van Mr. Sushi

Hi Thomas, onze excuses voor de lange bezorgtijd en de rommelige communicatie... Mail ons nog eventjes, dan compenseren we u graag alsnog voor een volgende bestelling.

Andrea Kerdelhue
24 november 2024

Half 5 online besteld, 18 uur gevraagd te bezorgen, pas om 19.30 uur thuis ontvangen. Alleen reactie ja sorry.....hier gaan we dus niet meer bestellen om te bezorgen. Kwaliteit is prima, maar sorry 3 uren doen over bestelling klaar te maken en bezorgen? Gebeld om half zeven, was nog niet klaar, toen toezegging 19 uur is het bezorgd. Pas om 19.30 uur dat het bezorgd werd. Laat het gewoon weten als uitloopt en bel of sms. Zelfs fooi vooraf gegeven, daar spijt van.

Reactie van Mr. Sushi

Hi Andrea, onze oprechte excuses voor de lange bezorgtijd... Mail ons nog eventjes, dan compenseren we u graag voor een volgende bestelling.

R
24 november 2024

18 uur bezorg tijd en pas om 18.50 aan komen. 2 keer gebeld maar kreeg alleen maar tehoren we zijn druk. Vind dit slecht en zeker niet de eerste keer dat dit gebeurt dat ze zo klaar komen.

Reactie van Mr. Sushi

Hi, onze oprechte excuses voor de lange bezorgtijd... Mail ons nog eventjes, dan compenseren we u graag voor een volgende bestelling.

De lange
23 november 2024

Te laat. Ruim van te voren besteld voor bepaalde tijd. Bestelling werd bijna een uur te laat gelevert.

Reactie van Mr. Sushi

Hi, onze welgemeende excuses voor de lange bezorgtijd... Mail ons nog eventjes, dan compenseren we u graag voor een volgende bestelling.

Linda
23 november 2024

Vers, lekker, gewoon prima

MAR.
23 november 2024

Bijna 2 uren moeten wachten op de bestelling. Erg jammer.

Reactie van Mr. Sushi

Hi, onze excuses voor de lange bezorgtijd... Mail ons nog eventjes, dan compenseren we u graag voor een volgende bestelling.

Anja
21 november 2024
Lisa
20 november 2024

Erg lekkere en verse sushi! Afgehaald en was optijd klaar

Henk
19 november 2024

Smaak en diversiteit top. Warme gerechten moeten warmer! Misschien verpakking aluminiumfolie ipv papier…

Ik
15 november 2024

Kwaliteit zoals ik gewend ben! Heerlijk genoten

Mag vaartjes
11 november 2024
Esmee Hagenaar
9 november 2024

Tegen beter weten in hebben we wederom bij Mr. Sushi besteld. De bezorgtijd was rampzalig lang. Twee uur op een bezorging wachten is niet wat wij voor ogen hadden, en ook niet wat wij als indicatie gekregen hadden. De service is dan ook ronduit slecht.

Me
5 november 2024
Bart
4 november 2024
Janny Wever
31 oktober 2024

Ik had voor 18 u besteld, kreeg keurig in de mail om 18 10 dat de bezorger onderweg was. Echter pas om 18 30 geleverd.

Reactie van Mr. Sushi

Hi Janny, onze excuses voor de vertraging op uw bestelling. We zullen de volgende keer extra ons best doen om weer netjes op tijd te zijn.

Lena de Ridder
30 oktober 2024

Mijn bestelling was 5 kwartier te laat. Na 20 minuten had ik gebeld en werd er gezegd dat het er binnen een half uur zou zijn maar helaas. Daarna weer gebeld en werd er verteld dat het onderweg was, maar ik had nog geen 'onderweg' mail gekregen en het was er vervolgens pas een half uur later. Er werd me wat extra's beloofd omdat het zo laat was, maar zelfs dat had ik niet gekregen. De organisatie wordt steeds slechter en slechter

Reactie van Mr. Sushi

Hi Lena, onze welgemeende excuses voor de lange bezorgtijd... Mail ons nog eventjes, dan compenseren we u netjes voor een volgende bestelling.

Hans
27 oktober 2024

Dit is al de 2e keer dat ik de frituurpan zelf in huis kreeg. Vies, vet, en alles smaak hetzelfde. Eerste keer opgelost met gratis een volgende keer maar voor mij geen vet vreten weer van hun. Gore tent.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Reactie van Mr. Sushi

Wat vervelend om te horen dat u dit zo had ervaren Hans... Weet dat u altijd even mag bellen als u ergens ontevreden over bent. Dan kijken we of we dit netjes kunnen oplossen. Ook horen we graag over welke gerechten u het precies heeft, zodat we hier verder iets mee kunnen.

Natasja
27 oktober 2024