Bewertungen von Mr. Sushi Roden

Neue Beurteilungen

4.0
Anoniem roderwolde
30 November 2024

Snelle bezorging ondanks zaterdag en weer heerlijk

B
30 November 2024
Iryna
30 November 2024
G J NIESSINK
27 November 2024

Online besteld omdat op maandag veel restaurants gesloten zijn en wij toch iets te vieren hadden. Eén mooie pokebowl en meerdere sushi producten die keurig op de gevraagde tijd werden geleverd inclusief wasabi en ketjap. De freeroll was gratis t.g.v. de bestelling boven de 20€. Het geheel was heerlijk en we hebben van de rest ook nog de volgende dag genoten

Paul Van Rossum
26 November 2024

Heerlijke sushi, vond het alleen wat weinig, gelukkig deed de kwaliteit een hoop goed! Heerlijk!

Thomas
24 November 2024

Om 18:30 besteld, om 21:30 geleverd. Meerdere malen gebeld, werd niet altijd opgenomen. 3 maal gezegd dat het in 20 minuten wordt geleverd, dit gebeurde niet. Ze gaven aan 20% korting te geven + een extra roll erbij te doen, toen we de bestelling openden zat dit er niet bij (??) Bezorgster gaf aan dat ze er mini loempia’s bij hadden gedaan ter compensatie. Al met al een zeer slechte ervaring, 3 uur wachten op een kleine bestelling.

Antwort von Mr. Sushi

Hi Thomas, onze excuses voor de lange bezorgtijd en de rommelige communicatie... Mail ons nog eventjes, dan compenseren we u graag alsnog voor een volgende bestelling.

Andrea Kerdelhue
24 November 2024

Half 5 online besteld, 18 uur gevraagd te bezorgen, pas om 19.30 uur thuis ontvangen. Alleen reactie ja sorry.....hier gaan we dus niet meer bestellen om te bezorgen. Kwaliteit is prima, maar sorry 3 uren doen over bestelling klaar te maken en bezorgen? Gebeld om half zeven, was nog niet klaar, toen toezegging 19 uur is het bezorgd. Pas om 19.30 uur dat het bezorgd werd. Laat het gewoon weten als uitloopt en bel of sms. Zelfs fooi vooraf gegeven, daar spijt van.

Antwort von Mr. Sushi

Hi Andrea, onze oprechte excuses voor de lange bezorgtijd... Mail ons nog eventjes, dan compenseren we u graag voor een volgende bestelling.

R
24 November 2024

18 uur bezorg tijd en pas om 18.50 aan komen. 2 keer gebeld maar kreeg alleen maar tehoren we zijn druk. Vind dit slecht en zeker niet de eerste keer dat dit gebeurt dat ze zo klaar komen.

Antwort von Mr. Sushi

Hi, onze oprechte excuses voor de lange bezorgtijd... Mail ons nog eventjes, dan compenseren we u graag voor een volgende bestelling.

De lange
23 November 2024

Te laat. Ruim van te voren besteld voor bepaalde tijd. Bestelling werd bijna een uur te laat gelevert.

Antwort von Mr. Sushi

Hi, onze welgemeende excuses voor de lange bezorgtijd... Mail ons nog eventjes, dan compenseren we u graag voor een volgende bestelling.

Linda
23 November 2024

Vers, lekker, gewoon prima

MAR.
23 November 2024

Bijna 2 uren moeten wachten op de bestelling. Erg jammer.

Antwort von Mr. Sushi

Hi, onze excuses voor de lange bezorgtijd... Mail ons nog eventjes, dan compenseren we u graag voor een volgende bestelling.

Anja
21 November 2024
Lisa
20 November 2024

Erg lekkere en verse sushi! Afgehaald en was optijd klaar

Henk
19 November 2024

Smaak en diversiteit top. Warme gerechten moeten warmer! Misschien verpakking aluminiumfolie ipv papier…

Ik
15 November 2024

Kwaliteit zoals ik gewend ben! Heerlijk genoten

Mag vaartjes
11 November 2024
Esmee Hagenaar
9 November 2024

Tegen beter weten in hebben we wederom bij Mr. Sushi besteld. De bezorgtijd was rampzalig lang. Twee uur op een bezorging wachten is niet wat wij voor ogen hadden, en ook niet wat wij als indicatie gekregen hadden. De service is dan ook ronduit slecht.

Me
5 November 2024
Bart
4 November 2024
Janny Wever
31 Oktober 2024

Ik had voor 18 u besteld, kreeg keurig in de mail om 18 10 dat de bezorger onderweg was. Echter pas om 18 30 geleverd.

Antwort von Mr. Sushi

Hi Janny, onze excuses voor de vertraging op uw bestelling. We zullen de volgende keer extra ons best doen om weer netjes op tijd te zijn.

Lena de Ridder
30 Oktober 2024

Mijn bestelling was 5 kwartier te laat. Na 20 minuten had ik gebeld en werd er gezegd dat het er binnen een half uur zou zijn maar helaas. Daarna weer gebeld en werd er verteld dat het onderweg was, maar ik had nog geen 'onderweg' mail gekregen en het was er vervolgens pas een half uur later. Er werd me wat extra's beloofd omdat het zo laat was, maar zelfs dat had ik niet gekregen. De organisatie wordt steeds slechter en slechter

Antwort von Mr. Sushi

Hi Lena, onze welgemeende excuses voor de lange bezorgtijd... Mail ons nog eventjes, dan compenseren we u netjes voor een volgende bestelling.

Hans
27 Oktober 2024

Dit is al de 2e keer dat ik de frituurpan zelf in huis kreeg. Vies, vet, en alles smaak hetzelfde. Eerste keer opgelost met gratis een volgende keer maar voor mij geen vet vreten weer van hun. Gore tent.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.

Antwort von Mr. Sushi

Wat vervelend om te horen dat u dit zo had ervaren Hans... Weet dat u altijd even mag bellen als u ergens ontevreden over bent. Dan kijken we of we dit netjes kunnen oplossen. Ook horen we graag over welke gerechten u het precies heeft, zodat we hier verder iets mee kunnen.

Natasja
27 Oktober 2024
Knol
26 Oktober 2024

Heerlijke sushi , vers en vol smaak! Geweldig !

Jara
24 Oktober 2024
Gelinda
22 Oktober 2024

Heerlijke pokebowl! Bijlagen zoals eetstokjes, wasabi of sojasaus ontbreken nog wel eens. Deze keer zonder wasabi helaas.

Antwort von Mr. Sushi

Onze excuses hiervoor Gelinda, zullen er extra op proberen te letten!

Anna
20 Oktober 2024

Smaak was lekker, maar de sashimi bestond uit hele dikke plakken en de sushi was ook te dik gesneden. Zonde van het forse bedrag wat we hiervoor hebben betaald.

Antwort von Mr. Sushi

Hi Anna, wat vervelend om te horen dat u niet tevreden was over uw bestelling. Bel ons gerust eventjes bij ontevredenheid, dan proberen we dit netjes met u op te lossen.

Andrea
20 Oktober 2024
Marjolein
18 Oktober 2024

Er was iets vergeten bij de bestelling maar het werd zeer snel nageleverd. Wij zullen zeker weer bestellen !

Jones
17 Oktober 2024

Sushi is altijd heerlijk. Maar het duurt altijd erg lang. Ik heb 3 keer gebeld maar ze konden mij steeds geen juiste tijdsindicatie geven voor de bezorging.

Antwort von Mr. Sushi

Hi Jones, onze excuses voor de langere bezorgtijden... We zullen proberen u beter op de hoogte te stellen. En mail ons nog eventjes, dan compenseren we u graag voor een volgende bestelling.

Ineke
15 Oktober 2024

Heerlijk en snel bezorgd

Namina Sylla
14 Oktober 2024

Bezorging duurde pittig lang vandaag. Zelfs na het bellen en gevraagd te hebben hoelang het ongeveer nog ging duren…. Er werd gezegd dat het er ongeveer binnen een kwartier zou zijn, duurde het nog 45 minuten. In totaal 2:15 uur op ons eten gewacht….. 😬

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.

Antwort von Mr. Sushi

Hi Namina, onze welgemeende excuses voor dit ongemak. Mail ons nog eventjes, dan proberen we u netjes te compenseren voor een volgende bestelling.

Krikken
13 Oktober 2024

Heerlijk gegeten, beetje jammer dat we 45 min te laat ons eten ontvangen hebben. Voortaan geen fooi meer vooraf,

Antwort von Mr. Sushi

Excuses voor de langere bezorgtijd dit keer, zullen de volgende keer extra ons best doen weer netjes op tijd te zijn!

Elke week
12 Oktober 2024

Altijd tevreden, maar deze keer is de sashimi en sake wel erg klein van stuk. Anders dan vorige week!

Antwort von Mr. Sushi

vervelend dat de sashimi dit keer anders was dan u van ons gewend bent... Zullen er de volgende keer extra op letten!

Judith
8 Oktober 2024

Viel tegen deze keer. De crispy chicken was verre van crispy en de koude sushi was onderweg warm geworden door de crispy chicken. Jammer

Antwort von Mr. Sushi

Hi Judith, wat jammer dat u niet tevreden was over uw bestelling. Aarzel niet om even contact met ons op te nemen in het vervolg, dan proberen we dit dezelfde avond nog netjes met u op te lossen.

BBR
7 Oktober 2024

Dit keer duurde het wel erg lang. Eten was heerlijk.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.

Antwort von Mr. Sushi

Onze excuses voor de langere bezorgtijd dit keer... Mail ons eventjes, dan compenseren we u netjes voor een volgende bestelling.

Philips
7 Oktober 2024

De sushi is echt heel lekker, het was het wachten waard ;) bezorgtijd was 19:05 maar werd 19:45.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.

Antwort von Mr. Sushi

Onze excuses voor de lange bezorgtijd Philips... We doen de volgende keer extra ons best om weer op tijd te zijn.

Esther
6 Oktober 2024

Helaas waren onze warme hapjes koud en slap. Niet lekker

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.

Antwort von Mr. Sushi

Hi Esther, wat vervelend om te horen dat de warme snacks niet meer warm waren bij bezorging. Onze oprechte excuses voor het ongemak... Had ons even gebeld, dan hadden we gekeken of we dit direct netjes met u op konden lossen!

Jessica
6 Oktober 2024

Het eten was door drukte telaat, maar ben netjes gebeld dat het wat later kwam. De kwaliteit heeft er niks onder geleden.

Dijkstra
4 Oktober 2024

Goede sushi. Beste poke bowl die gehad heb!

Mag vaartjes
3 Oktober 2024
Laila Charaff
3 Oktober 2024

👌🏾

Caroline
1 Oktober 2024

Het was weer heerlijk!

Ingrid
30 September 2024

De vega sushi was warm, dat vonden we niet lekker en kon daarom niet gegeten worden. Het behoort ook koud gerecht te zijn. De andere sushi was wel erg lekker.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.

Antwort von Mr. Sushi

Hi Ingrid, bedankt voor uw feedback. Het is inderdaad niet de bedoeling dat vega sushi echt warm geserveerd wordt. We zullen hier dus extra op letten!

joop de boer
29 September 2024

perfect op afgesproken tijd en zoals gewent perfecte kwaliteit

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.

Philips
28 September 2024

Levering was uur en een kwartier na aangewezen levertijd bezorgd. Bestelling duurde dus 2 uur en een kwartier.

Antwort von Mr. Sushi

Hi Philips, onze welgemeende excuses voor de lange bezorgtijd. Neem per mail nog even contact met ons op, dan proberen we. netjes te compenseren voor een volgende bestelling.

Bouma
26 September 2024

De bestelling kwam pas een uur later, vervolgens miste er een deel van de bestelling. Contact opgenomen, we zouden terug gebeld worden maar dat is niet gedaan.

Antwort von Mr. Sushi

Hi, heel vervelend om te horen dat er meerdere dingen mis gingen met uw bestelling. Neem graag nog even per mail contact met ons op, dan proberen we dit zsm alsnog met u op te lossen.

Maartje
25 September 2024

Om 16:45 besteld voor bezorging om 18:30. Pas op 20:15 ons eten gekregen. Ook na meermaals bellen en aan te hebben gegeven dat ik diabetes heb. Uiteindelijk dus al wat anders gegeten… erg jammer. De sushi was goed, dat wel. Alleen de warme gerechtjes waren niet echt warm meer. Ik moet er wel bij zeggen dat het meisje dat uiteindelijk kwam bezorgen erg vriendelijk was!

Antwort von Mr. Sushi

Hi Maartje, onze welgemeende excuses voor het ongemak... Mocht u nog niet passend gecompenseerd zijn hiervoor, mag u altijd even per mail contact met ons opnemen.

Es
23 September 2024

de bestelling werd veel later dan gepland bezorgd (wat naar mijn ervaring eerder regel dan uitzondering is helaas), en vervolgens bleek wat er was bezorgd niet overeen te komen met wat wij daadwerkelijk besteld hadden. Verbeterpunten zijn er dus zeker.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.

Antwort von Mr. Sushi

Onze excuses voor het ongemak. Neem gerust even per mail of telefonisch contact met ons op, zodat we kunnen kijken of er een passende oplossing mogelijk is.

X
23 September 2024

Om 17.00 bestellling geplaatst voor 19.30 en alsnog kwam het 45 min te laat

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.

Antwort von Mr. Sushi

Excuses voor de lange bezorgtijd... We zullen extra ons best doen dit in het vervolg te voorkomen.

Cobie
22 September 2024

Warme en koude produkten apart in een tas,top! Was heerlijk, erg genoten.

Annemiek van Veelen
18 September 2024

Altijd heerlijke sushi, we genieten ervan!

Mag Vaartjes
16 September 2024
Rikus Koopman
14 September 2024
Peet
13 September 2024

Lekkerrrrr

Kristina
12 September 2024

Moi, bedankt

BB
8 September 2024

Het is lekker hoor, maar de saus ontbrak. En het gebeurt helaas vaker dat je niet precies krijgt wat je bestelt.

Poelstra
7 September 2024

Ontzettend vriendelijk, meedenkend en hard werkend gezin! Bestellen hier regelmatig voor een feestje. Krijgen altijd een leuk extraatje!

Heijdemann
7 September 2024

Was heerlijk en stond precies op tijd klaar !

Tamara
2 September 2024

Bestelling online geplaatst voor ophalen. Erg vriendelijk personeel en heerlijk gegeten! De sushi was super vers en de gefrituurde rol was nog heet toen ik thuis kwam.

Lys
1 September 2024

Wij zijn trouwe klanten en vinden jullie sushi overheerlijk. Echter de verwachte bezorgtijd is wel vaak later dan gecommuniceerd. Een beetje later is prima, maar vandaag kwam de bestelling bijna 2 uur later dan in eerste instantie medegedeeld. Ik heb na een uur zelf gebeld om te vragen of er iets aan de hand was (niemand die ons even heeft geïnformeerd over de vertraging..). Er werd gezegd dat het over 20 min klaar was maar dat werd dus weer 50 min. dus al met al 2 uur gewacht … 🥹

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.

IK
31 August 2024

Online besteld met afhaaltijd, alsnog ter plaatse even gewacht tot het gemaakt was, smaakte goed.

Gerard
25 August 2024
Lynda
25 August 2024

Om 16:45 gebeld of ik ook bezwaar had tegen het eerder bezorgen van mijn bestelling (besteld voor 17:30). Aangegeven dat dit niet kon omdat ik dan nog niet thuis zou zijn. Het kon niet eerder, dus besloot mr. Sushi maar dat mijn bestelling dan wel om 18:00 bezorgd kon worden. Jammer van de bezorging en van de koude ebi fry.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.

Mag Vaartjes
22 August 2024
Nena van der Wel
8 August 2024

Normaal gesproken is de sushi hier super goed en daarom bestel ik hier altijd graag. Echter was de tonijn vandaag een stuk minder vers dan andere keren, dit was dan ook een teleurstelling omdat bijna al mijn sushi met tonijn was. Hopelijk kunnen jullie wat met deze feedback

Antwort von Mr. Sushi

Hi Nena, wat vervelend dat u dit zo ervaren heeft. Neem altijd even telefonisch contact met ons op bij ontevredenheid, zodat we dit met u kunnen oplossen en u alsnog lekker kunt eten!

Ineke
31 Juli 2024
Duursma Klaster
30 Juli 2024
Mag Vaartjes
24 Juli 2024
Caroline
21 Juli 2024

Heerlijk gegeten, zag er goed verzorgd uit

Margriet
13 Juli 2024

Heerlijke pokebowl! De peking duck bao moet je proberen!!!!

Anna
13 Juli 2024

Kwaliteit was prima. Wel één dikke minpunt: ivm allergie bestelling nadrukkelijk zonder surimi besteld. We kregen de helft met surimi…..konden we helaas weggooien

Frank
12 Juli 2024
Vivian
10 Juli 2024
Folkert
8 Juli 2024

Slechte levering , net zoals de vorige 3 bestellingen minsten half uur te laat , ook geen berichtje van excusses. Laatste x voor nu...

M. H
2 Juli 2024

Sushi rijst is erg klef en veel rijst per sushi

Arno
1 Juli 2024

Warme gerechten waren al koud (ebi tempura, springroll, crispy chicken). Met fiets gebracht (8km), te lange rit? Was ook 45 minuten later dan gevraagd (op een maandag), maar je krijgt van te voren wel mail dat het om gevraagde tijd 19u komt

Kim
1 Juli 2024

2 uur voor afgesproken tijd besteld. Netjes gebeld toen de bezorgen nog moest vertrekken op afgesproken tijd. Zou er met 10 minuten wezen. Helaas na een half uur nog niks. Nogmaals gebeld, toen werd er een smoes verzonnen richting mij. Al met al kwam de bezorger op zijn dooie gemak 3 kwartier later aangefietst. De sushi was zeer klef geworden en de gyoza was hard geworden.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.

Riemers
1 Juli 2024

Hallo Gisteren een redelijk grote bestelling gedaan. De free-roll is er NIET bijgedaan( gevalletje als het een grote bestelling is valt het niet op?????). Niet netjes dit! Valt mij ook op dat er tijdens de laatste bestellingen vaker iets niet goed gaat.

ellen
1 Juli 2024

Heerlijk zoals altijd!!

grient
30 Juni 2024

super

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.

H
28 Juni 2024

Er zaten graten in meerdere stukken sashimi helaas. Rest was wel lekker

Ik
28 Juni 2024

Altijd de beste!

F
28 Juni 2024

Erg dikke stukken gesneden dit was jammer

Annemarie
26 Juni 2024
Jessy
24 Juni 2024

Het kwan sneller dan verwacht en goeie klantensirvice.

Marthijn
23 Juni 2024

Top! Heerlijk gegeten, lekkere box die ek box 😍 deze bestellen we gauw weer!

Anniek
23 Juni 2024

Tijdige bezorging, Nette verpakking, super lekkere EK voordeel schotel met veel lekkere sushi's!! En ook de pokébowsl waren heerlijk. Een tip: duidelijker aangeven welke pokebowl zonder de scherpe poeder was, dat moesten we nu echt ervaren.

Jacqueline
22 Juni 2024

Was op zich lekker maar veel teveel gedroogde uitjes was helemaal eronder bedolven . En wat vet . Jammer

Antwort von Mr. Sushi

Hi Jacqueline, jammer dat uw bestelling niet helemaal naar wens was. We zullen in het vervolg beter letten op de verhoudingen.

Mag Vaartjes
21 Juni 2024

Heerlijk gegeten!

Vanity
21 Juni 2024

De sushi is eigenlijk altijd goed, maar deze bestelling was echt heel matig! De rijst was niet op smaak en te lang door gekookt, sushi niet goed gerold waardoor het uit elkaar viel..

Antwort von Mr. Sushi

Wat jammer om te horen dat u dit keer niet tevreden was Vanity... Onze excuses hiervoor. Neem in het vervolg even telefonisch contact met ons op zodat we u kunnen helpen in een oplossing.

Peter
16 Juni 2024

Heerlijke sushi en snelle bezorging op zaterdagavond!

Elke week
15 Juni 2024

Was er een andere kok? De sake was klein, de maki erg slordig en de rijst niet goed op smaak. Niet gewend van jullie, en ik bestel wekelijks dus weet wat het normaal is

Antwort von Mr. Sushi

Wat jammer dat u de sushi dit keer anders heeft ervaren dan bij eerdere bestellingen. Neem graag even telefonisch contact met ons op zodat we dit verder kunnen bespreken!

Miriam Bleeker
14 Juni 2024

Ik heb maar 1 minpuntje en dat is dat ik had aangegeven geen stokjes, sojasaus, wasabi en gember wou en toch zat het erbij. Verder weer prima.

Fleur
11 Juni 2024

Helaas was de wakame vergeten :( De bestelling werd 30min vertraagd geleverd, maar dit was wel netjes gecommuniceerd. Het eten was overigens heerlijk! Dus het wachten wel waard.

Antwort von Mr. Sushi

Het spijt ons voor de langere bezorgtijd en dat we de wakame vergeten waren. Stuur ons hier even een mailtje over, dan maken we het goed met u voor de volgende bestelling!

joop de boer
10 Juni 2024
Agatha
9 Juni 2024

We hadden een gratis sushi box bij elkaar gespaard, maar omdat ik niet tegen avocado kan gevraagd of het zonder kon. Een heerlijke box gehad met komkommer ipv avocado, erg van genoten!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.

Iemand
7 Juni 2024
A .de Vries
7 Juni 2024

Zag er keurig uit, was heel vers en smakelijk. Bezorger was vriendelijk en keurig op de afgesproken tijd

Mag Vaartjes
6 Juni 2024