Bewertungen von Mr. Sushi Roden
Neue Beurteilungen
Anoniem roderwolde
Snelle bezorging ondanks zaterdag en weer heerlijk
B
Iryna
G J NIESSINK
Online besteld omdat op maandag veel restaurants gesloten zijn en wij toch iets te vieren hadden. Eén mooie pokebowl en meerdere sushi producten die keurig op de gevraagde tijd werden geleverd inclusief wasabi en ketjap. De freeroll was gratis t.g.v. de bestelling boven de 20€. Het geheel was heerlijk en we hebben van de rest ook nog de volgende dag genoten
Paul Van Rossum
Heerlijke sushi, vond het alleen wat weinig, gelukkig deed de kwaliteit een hoop goed! Heerlijk!
Thomas
Om 18:30 besteld, om 21:30 geleverd. Meerdere malen gebeld, werd niet altijd opgenomen. 3 maal gezegd dat het in 20 minuten wordt geleverd, dit gebeurde niet. Ze gaven aan 20% korting te geven + een extra roll erbij te doen, toen we de bestelling openden zat dit er niet bij (??) Bezorgster gaf aan dat ze er mini loempia’s bij hadden gedaan ter compensatie. Al met al een zeer slechte ervaring, 3 uur wachten op een kleine bestelling.
Andrea Kerdelhue
Half 5 online besteld, 18 uur gevraagd te bezorgen, pas om 19.30 uur thuis ontvangen. Alleen reactie ja sorry.....hier gaan we dus niet meer bestellen om te bezorgen. Kwaliteit is prima, maar sorry 3 uren doen over bestelling klaar te maken en bezorgen? Gebeld om half zeven, was nog niet klaar, toen toezegging 19 uur is het bezorgd. Pas om 19.30 uur dat het bezorgd werd. Laat het gewoon weten als uitloopt en bel of sms. Zelfs fooi vooraf gegeven, daar spijt van.
Antwort von Mr. Sushi
Hi Andrea, onze oprechte excuses voor de lange bezorgtijd... Mail ons nog eventjes, dan compenseren we u graag voor een volgende bestelling.
R
18 uur bezorg tijd en pas om 18.50 aan komen. 2 keer gebeld maar kreeg alleen maar tehoren we zijn druk. Vind dit slecht en zeker niet de eerste keer dat dit gebeurt dat ze zo klaar komen.
Antwort von Mr. Sushi
Hi, onze oprechte excuses voor de lange bezorgtijd... Mail ons nog eventjes, dan compenseren we u graag voor een volgende bestelling.
De lange
Te laat. Ruim van te voren besteld voor bepaalde tijd. Bestelling werd bijna een uur te laat gelevert.
Antwort von Mr. Sushi
Hi, onze welgemeende excuses voor de lange bezorgtijd... Mail ons nog eventjes, dan compenseren we u graag voor een volgende bestelling.
Linda
Vers, lekker, gewoon prima
MAR.
Bijna 2 uren moeten wachten op de bestelling. Erg jammer.
Antwort von Mr. Sushi
Hi, onze excuses voor de lange bezorgtijd... Mail ons nog eventjes, dan compenseren we u graag voor een volgende bestelling.
Anja
Lisa
Erg lekkere en verse sushi! Afgehaald en was optijd klaar
Henk
Smaak en diversiteit top. Warme gerechten moeten warmer! Misschien verpakking aluminiumfolie ipv papier…
Ik
Kwaliteit zoals ik gewend ben! Heerlijk genoten
Mag vaartjes
Esmee Hagenaar
Tegen beter weten in hebben we wederom bij Mr. Sushi besteld. De bezorgtijd was rampzalig lang. Twee uur op een bezorging wachten is niet wat wij voor ogen hadden, en ook niet wat wij als indicatie gekregen hadden. De service is dan ook ronduit slecht.
Me
Bart
Janny Wever
Ik had voor 18 u besteld, kreeg keurig in de mail om 18 10 dat de bezorger onderweg was. Echter pas om 18 30 geleverd.
Antwort von Mr. Sushi
Hi Janny, onze excuses voor de vertraging op uw bestelling. We zullen de volgende keer extra ons best doen om weer netjes op tijd te zijn.
Lena de Ridder
Mijn bestelling was 5 kwartier te laat. Na 20 minuten had ik gebeld en werd er gezegd dat het er binnen een half uur zou zijn maar helaas. Daarna weer gebeld en werd er verteld dat het onderweg was, maar ik had nog geen 'onderweg' mail gekregen en het was er vervolgens pas een half uur later. Er werd me wat extra's beloofd omdat het zo laat was, maar zelfs dat had ik niet gekregen. De organisatie wordt steeds slechter en slechter
Antwort von Mr. Sushi
Hi Lena, onze welgemeende excuses voor de lange bezorgtijd... Mail ons nog eventjes, dan compenseren we u netjes voor een volgende bestelling.
Hans
Dit is al de 2e keer dat ik de frituurpan zelf in huis kreeg. Vies, vet, en alles smaak hetzelfde. Eerste keer opgelost met gratis een volgende keer maar voor mij geen vet vreten weer van hun. Gore tent.
Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.
Antwort von Mr. Sushi
Wat vervelend om te horen dat u dit zo had ervaren Hans... Weet dat u altijd even mag bellen als u ergens ontevreden over bent. Dan kijken we of we dit netjes kunnen oplossen. Ook horen we graag over welke gerechten u het precies heeft, zodat we hier verder iets mee kunnen.
Natasja
Knol
Heerlijke sushi , vers en vol smaak! Geweldig !
Jara
Gelinda
Heerlijke pokebowl! Bijlagen zoals eetstokjes, wasabi of sojasaus ontbreken nog wel eens. Deze keer zonder wasabi helaas.
Antwort von Mr. Sushi
Onze excuses hiervoor Gelinda, zullen er extra op proberen te letten!
Anna
Smaak was lekker, maar de sashimi bestond uit hele dikke plakken en de sushi was ook te dik gesneden. Zonde van het forse bedrag wat we hiervoor hebben betaald.
Antwort von Mr. Sushi
Hi Anna, wat vervelend om te horen dat u niet tevreden was over uw bestelling. Bel ons gerust eventjes bij ontevredenheid, dan proberen we dit netjes met u op te lossen.
Andrea
Marjolein
Er was iets vergeten bij de bestelling maar het werd zeer snel nageleverd. Wij zullen zeker weer bestellen !
Jones
Sushi is altijd heerlijk. Maar het duurt altijd erg lang. Ik heb 3 keer gebeld maar ze konden mij steeds geen juiste tijdsindicatie geven voor de bezorging.
Antwort von Mr. Sushi
Hi Jones, onze excuses voor de langere bezorgtijden... We zullen proberen u beter op de hoogte te stellen. En mail ons nog eventjes, dan compenseren we u graag voor een volgende bestelling.
Ineke
Heerlijk en snel bezorgd
Namina Sylla
Bezorging duurde pittig lang vandaag. Zelfs na het bellen en gevraagd te hebben hoelang het ongeveer nog ging duren…. Er werd gezegd dat het er ongeveer binnen een kwartier zou zijn, duurde het nog 45 minuten. In totaal 2:15 uur op ons eten gewacht….. 😬
Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.
Antwort von Mr. Sushi
Hi Namina, onze welgemeende excuses voor dit ongemak. Mail ons nog eventjes, dan proberen we u netjes te compenseren voor een volgende bestelling.
Krikken
Heerlijk gegeten, beetje jammer dat we 45 min te laat ons eten ontvangen hebben. Voortaan geen fooi meer vooraf,
Antwort von Mr. Sushi
Excuses voor de langere bezorgtijd dit keer, zullen de volgende keer extra ons best doen weer netjes op tijd te zijn!
Elke week
Altijd tevreden, maar deze keer is de sashimi en sake wel erg klein van stuk. Anders dan vorige week!
Antwort von Mr. Sushi
vervelend dat de sashimi dit keer anders was dan u van ons gewend bent... Zullen er de volgende keer extra op letten!
Judith
Viel tegen deze keer. De crispy chicken was verre van crispy en de koude sushi was onderweg warm geworden door de crispy chicken. Jammer
Antwort von Mr. Sushi
Hi Judith, wat jammer dat u niet tevreden was over uw bestelling. Aarzel niet om even contact met ons op te nemen in het vervolg, dan proberen we dit dezelfde avond nog netjes met u op te lossen.
BBR
Dit keer duurde het wel erg lang. Eten was heerlijk.
Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.
Antwort von Mr. Sushi
Onze excuses voor de langere bezorgtijd dit keer... Mail ons eventjes, dan compenseren we u netjes voor een volgende bestelling.
Philips
De sushi is echt heel lekker, het was het wachten waard ;) bezorgtijd was 19:05 maar werd 19:45.
Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.
Antwort von Mr. Sushi
Onze excuses voor de lange bezorgtijd Philips... We doen de volgende keer extra ons best om weer op tijd te zijn.
Esther
Helaas waren onze warme hapjes koud en slap. Niet lekker
Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.
Antwort von Mr. Sushi
Hi Esther, wat vervelend om te horen dat de warme snacks niet meer warm waren bij bezorging. Onze oprechte excuses voor het ongemak... Had ons even gebeld, dan hadden we gekeken of we dit direct netjes met u op konden lossen!
Jessica
Het eten was door drukte telaat, maar ben netjes gebeld dat het wat later kwam. De kwaliteit heeft er niks onder geleden.
Dijkstra
Goede sushi. Beste poke bowl die gehad heb!
Mag vaartjes
Laila Charaff
👌🏾
Caroline
Het was weer heerlijk!
Ingrid
De vega sushi was warm, dat vonden we niet lekker en kon daarom niet gegeten worden. Het behoort ook koud gerecht te zijn. De andere sushi was wel erg lekker.
Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.
Antwort von Mr. Sushi
Hi Ingrid, bedankt voor uw feedback. Het is inderdaad niet de bedoeling dat vega sushi echt warm geserveerd wordt. We zullen hier dus extra op letten!
joop de boer
perfect op afgesproken tijd en zoals gewent perfecte kwaliteit
Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.
Philips
Levering was uur en een kwartier na aangewezen levertijd bezorgd. Bestelling duurde dus 2 uur en een kwartier.
Antwort von Mr. Sushi
Hi Philips, onze welgemeende excuses voor de lange bezorgtijd. Neem per mail nog even contact met ons op, dan proberen we. netjes te compenseren voor een volgende bestelling.
Bouma
De bestelling kwam pas een uur later, vervolgens miste er een deel van de bestelling. Contact opgenomen, we zouden terug gebeld worden maar dat is niet gedaan.
Antwort von Mr. Sushi
Hi, heel vervelend om te horen dat er meerdere dingen mis gingen met uw bestelling. Neem graag nog even per mail contact met ons op, dan proberen we dit zsm alsnog met u op te lossen.
Maartje
Om 16:45 besteld voor bezorging om 18:30. Pas op 20:15 ons eten gekregen. Ook na meermaals bellen en aan te hebben gegeven dat ik diabetes heb. Uiteindelijk dus al wat anders gegeten… erg jammer. De sushi was goed, dat wel. Alleen de warme gerechtjes waren niet echt warm meer. Ik moet er wel bij zeggen dat het meisje dat uiteindelijk kwam bezorgen erg vriendelijk was!
Antwort von Mr. Sushi
Hi Maartje, onze welgemeende excuses voor het ongemak... Mocht u nog niet passend gecompenseerd zijn hiervoor, mag u altijd even per mail contact met ons opnemen.
Es
de bestelling werd veel later dan gepland bezorgd (wat naar mijn ervaring eerder regel dan uitzondering is helaas), en vervolgens bleek wat er was bezorgd niet overeen te komen met wat wij daadwerkelijk besteld hadden. Verbeterpunten zijn er dus zeker.
Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.
Antwort von Mr. Sushi
Onze excuses voor het ongemak. Neem gerust even per mail of telefonisch contact met ons op, zodat we kunnen kijken of er een passende oplossing mogelijk is.
X
Om 17.00 bestellling geplaatst voor 19.30 en alsnog kwam het 45 min te laat
Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.
Antwort von Mr. Sushi
Excuses voor de lange bezorgtijd... We zullen extra ons best doen dit in het vervolg te voorkomen.
Cobie
Warme en koude produkten apart in een tas,top! Was heerlijk, erg genoten.
Annemiek van Veelen
Altijd heerlijke sushi, we genieten ervan!
Mag Vaartjes
Rikus Koopman
Peet
Lekkerrrrr
Kristina
Moi, bedankt
BB
Het is lekker hoor, maar de saus ontbrak. En het gebeurt helaas vaker dat je niet precies krijgt wat je bestelt.
Poelstra
Ontzettend vriendelijk, meedenkend en hard werkend gezin! Bestellen hier regelmatig voor een feestje. Krijgen altijd een leuk extraatje!
Heijdemann
Was heerlijk en stond precies op tijd klaar !
Tamara
Bestelling online geplaatst voor ophalen. Erg vriendelijk personeel en heerlijk gegeten! De sushi was super vers en de gefrituurde rol was nog heet toen ik thuis kwam.
Lys
Wij zijn trouwe klanten en vinden jullie sushi overheerlijk. Echter de verwachte bezorgtijd is wel vaak later dan gecommuniceerd. Een beetje later is prima, maar vandaag kwam de bestelling bijna 2 uur later dan in eerste instantie medegedeeld. Ik heb na een uur zelf gebeld om te vragen of er iets aan de hand was (niemand die ons even heeft geïnformeerd over de vertraging..). Er werd gezegd dat het over 20 min klaar was maar dat werd dus weer 50 min. dus al met al 2 uur gewacht … 🥹
Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.
IK
Online besteld met afhaaltijd, alsnog ter plaatse even gewacht tot het gemaakt was, smaakte goed.
Gerard
Lynda
Om 16:45 gebeld of ik ook bezwaar had tegen het eerder bezorgen van mijn bestelling (besteld voor 17:30). Aangegeven dat dit niet kon omdat ik dan nog niet thuis zou zijn. Het kon niet eerder, dus besloot mr. Sushi maar dat mijn bestelling dan wel om 18:00 bezorgd kon worden. Jammer van de bezorging en van de koude ebi fry.
Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.
Mag Vaartjes
Nena van der Wel
Normaal gesproken is de sushi hier super goed en daarom bestel ik hier altijd graag. Echter was de tonijn vandaag een stuk minder vers dan andere keren, dit was dan ook een teleurstelling omdat bijna al mijn sushi met tonijn was. Hopelijk kunnen jullie wat met deze feedback
Antwort von Mr. Sushi
Hi Nena, wat vervelend dat u dit zo ervaren heeft. Neem altijd even telefonisch contact met ons op bij ontevredenheid, zodat we dit met u kunnen oplossen en u alsnog lekker kunt eten!
Ineke
Duursma Klaster
Mag Vaartjes
Caroline
Heerlijk gegeten, zag er goed verzorgd uit
Margriet
Heerlijke pokebowl! De peking duck bao moet je proberen!!!!
Anna
Kwaliteit was prima. Wel één dikke minpunt: ivm allergie bestelling nadrukkelijk zonder surimi besteld. We kregen de helft met surimi…..konden we helaas weggooien
Frank
Vivian
Folkert
Slechte levering , net zoals de vorige 3 bestellingen minsten half uur te laat , ook geen berichtje van excusses. Laatste x voor nu...
M. H
Sushi rijst is erg klef en veel rijst per sushi
Arno
Warme gerechten waren al koud (ebi tempura, springroll, crispy chicken). Met fiets gebracht (8km), te lange rit? Was ook 45 minuten later dan gevraagd (op een maandag), maar je krijgt van te voren wel mail dat het om gevraagde tijd 19u komt
Kim
2 uur voor afgesproken tijd besteld. Netjes gebeld toen de bezorgen nog moest vertrekken op afgesproken tijd. Zou er met 10 minuten wezen. Helaas na een half uur nog niks. Nogmaals gebeld, toen werd er een smoes verzonnen richting mij. Al met al kwam de bezorger op zijn dooie gemak 3 kwartier later aangefietst. De sushi was zeer klef geworden en de gyoza was hard geworden.
Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.
Riemers
Hallo Gisteren een redelijk grote bestelling gedaan. De free-roll is er NIET bijgedaan( gevalletje als het een grote bestelling is valt het niet op?????). Niet netjes dit! Valt mij ook op dat er tijdens de laatste bestellingen vaker iets niet goed gaat.
ellen
Heerlijk zoals altijd!!
grient
super
Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.
H
Er zaten graten in meerdere stukken sashimi helaas. Rest was wel lekker
Ik
Altijd de beste!
F
Erg dikke stukken gesneden dit was jammer
Annemarie
Jessy
Het kwan sneller dan verwacht en goeie klantensirvice.
Marthijn
Top! Heerlijk gegeten, lekkere box die ek box 😍 deze bestellen we gauw weer!
Anniek
Tijdige bezorging, Nette verpakking, super lekkere EK voordeel schotel met veel lekkere sushi's!! En ook de pokébowsl waren heerlijk. Een tip: duidelijker aangeven welke pokebowl zonder de scherpe poeder was, dat moesten we nu echt ervaren.
Jacqueline
Was op zich lekker maar veel teveel gedroogde uitjes was helemaal eronder bedolven . En wat vet . Jammer
Antwort von Mr. Sushi
Hi Jacqueline, jammer dat uw bestelling niet helemaal naar wens was. We zullen in het vervolg beter letten op de verhoudingen.
Mag Vaartjes
Heerlijk gegeten!
Vanity
De sushi is eigenlijk altijd goed, maar deze bestelling was echt heel matig! De rijst was niet op smaak en te lang door gekookt, sushi niet goed gerold waardoor het uit elkaar viel..
Antwort von Mr. Sushi
Wat jammer om te horen dat u dit keer niet tevreden was Vanity... Onze excuses hiervoor. Neem in het vervolg even telefonisch contact met ons op zodat we u kunnen helpen in een oplossing.
Peter
Heerlijke sushi en snelle bezorging op zaterdagavond!
Elke week
Was er een andere kok? De sake was klein, de maki erg slordig en de rijst niet goed op smaak. Niet gewend van jullie, en ik bestel wekelijks dus weet wat het normaal is
Antwort von Mr. Sushi
Wat jammer dat u de sushi dit keer anders heeft ervaren dan bij eerdere bestellingen. Neem graag even telefonisch contact met ons op zodat we dit verder kunnen bespreken!
Miriam Bleeker
Ik heb maar 1 minpuntje en dat is dat ik had aangegeven geen stokjes, sojasaus, wasabi en gember wou en toch zat het erbij. Verder weer prima.
Fleur
Helaas was de wakame vergeten :( De bestelling werd 30min vertraagd geleverd, maar dit was wel netjes gecommuniceerd. Het eten was overigens heerlijk! Dus het wachten wel waard.
Antwort von Mr. Sushi
Het spijt ons voor de langere bezorgtijd en dat we de wakame vergeten waren. Stuur ons hier even een mailtje over, dan maken we het goed met u voor de volgende bestelling!
joop de boer
Agatha
We hadden een gratis sushi box bij elkaar gespaard, maar omdat ik niet tegen avocado kan gevraagd of het zonder kon. Een heerlijke box gehad met komkommer ipv avocado, erg van genoten!
Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.
Iemand
A .de Vries
Zag er keurig uit, was heel vers en smakelijk. Bezorger was vriendelijk en keurig op de afgesproken tijd
Antwort von Mr. Sushi
Hi Thomas, onze excuses voor de lange bezorgtijd en de rommelige communicatie... Mail ons nog eventjes, dan compenseren we u graag alsnog voor een volgende bestelling.